30 травня 2014 року з робочої поїздки до Університету Костянтина Філософа (м. Нітра, Словаччина) у рамках проекту «Міжнародна науково-дослідницька мережа з вивчення та розробки нових технологій і методів для інноваційної педагогіки в галузі ІКТ, електронного навчання та міжкультурних компетентностей (IRNet)» повернулися координатор проекту від Університету, проректор з інформатизації навчально-наукової та управлінської діяльності Морзе Н.В. та начальник відділу міжнародних зв’язків Веселовська О.В.
Співробітники Київського університету імені Бориса Грінченка отримали можливість дослідити інформаційне освітнє середовище університету; ознайомитися з роботою цифрових освітніх технологій бібліотеки; розглянути електронні навчальні ресурси; проаналізувати функціонуючу систему антиплагіат, розроблену для перевірки всіх наукових робіт, включаючи курсові, дипломні та дисертації; познайомитися підходами університету до оцінки якості навчання, включаючи е-портфоліо студентів та рейтинги викладачів. Крім того, грінченківці отримали можливість вільного доступу до всесвітньовідомих індексованих баз даних.
Були налагоджені контакти для подальшої співпраці з ректором Університету Костянтина Філософа професором Лібором Возаром, проректором по науці та дослідженням професором Марією Бауеровою; обговорені ідеї щодо реалізації спільних проектів у сфері навчання ІТ-спеціалістів, визначенні цілі та можливості учасників з проректором з впровадження інформаційних технологій професором Яном Скалкою та завідуючим кафедри інформатики професором Міланом Турчані; обговорені питання щодо студентського обміну за програмою Erasmus+ і можливості спільних міжнародних проектів з представниками міжнародного відділу.
За результатами робочого візиту учасниками проекту планується написання спільної статті, яка буде присвячена визначенню шляхів зміни освітньої політики університету для підвищення якості освітніх послуг засобами ІКТ з урахуванням вимог Європейської комісії, законодавчої бази розглянутих країнах (Словаччини та України) та існуючих рейтингових показників університетів, що використовуються в інформаційному суспільстві: критеріїв оцінки якості Європейської комісії, акредитаційних вимог в обох країнах, рейтингових показників відкритих інформаційних ресурсів. Також планується, що ще одна спільна публікація буде пов’язана з аналізом індексів рівня використання ІКТ у країнах-учасниках проекту.